Miljoona Tivoli kieputtaa ensi kesänä alle 13-vuotiaita ilmaiseksi Tuurissa 22.6. -5.8.2018.

Miljoona Tivoli kieputtaa ensi kesänä alle 13-vuotiaita ilmaiseksi Tuurissa 22.6. -5.8.2018.

Lapsille ilmainen Miljoona Tivoli Kyläkaupalla jälleen ensi kesänä

8.11.2017

Miljoona Tivoli kieputtaa ensi kesänä alle 13-vuotiaita ilmaiseksi Tuurissa 22.6. -5.8.2018.

Kyläkauppa valmistautuu jo ensi kesään

Vuonna 2018 Miljoona Tivoli on Tuurissa jälleen lähes koko kesän eli 22.6. -5.8. Kuten ennenkin, tänä aikana kaikki Tivoli Sariolan laitteet ovat alle 13-vuotiaiden lasten käytössä ilmaiseksi.

Miljoona Tivolin päivärannekkeen normaalihinta on 32 euroa, joten tarjolla on jälleen miljoonilla euroilla ilmaista iloa ja riemua perheen pienimmille. -Jos jokainen suomalainen alle 13-vuotias lapsi kävisi vain kerran Miljoona Tivolissa, rannekkeiden kokonaisarvo olisi yli 20 miljoonaa euroa, laskee Vesa Keskinen.

Miljoona Tivoli on vieraillut Tuurissa lapsien ilona ja riemuna jo vuodesta 2007. Joka kesä ovat alle 13-vuotiaat päässeet nauttimaan Miljoona Tivolin eli Tivoli Sariolan laitteista ilmaiseksi. Kesästä riippuen tivoli on viettänyt Kyläkaupalla 5-40 päivää, viime kesänä ennätykselliset 52 päivää. Kävijöitä oli sinä aikana yli 200 000 henkilöä.

Tivoli Sariolan juhlavuosi

Miljoona Tivolin Kyläkaupalle rakentava Tivoli Sariola täyttää ensi vuonna 130 vuotta ja juhlavuoden kunniaksi on luvassa kaikenlaista jännittävää – tuleva tivolikesä tuonee siis myös Tuuriin mukavia uusia juttuja. Tivoli Sariolassa panostetaan koko perheen yhdessäoloon ja hauskanpitoon. Hymyt, iloinen mieli ja naurunkiljahdukset ovat osoituksia heidän tärkeän tehtävänsä onnistumisesta.

Vuonna 1888 alkanut Sariolan suvun tivolitoiminta on muokkautunut kuluneiden 130 vuoden aikana. Kaikkien aikojen ensimmäisessä tivolissa oli ampumarata, nuolen- ja renkaanheittokuja, onnenpyörä sekä teltta, jossa esiintyivät siihen aikaan suositut voimamiehet ja voimistelijat. Nykypäivänä Tivoli Sariola on 22 huvilaitetta ja 6 peliä sisältävä pyörien päällä liikkuva tivoli, jonka pääasiallinen toimintaidea on tarjota tivolihuveja sellaisilla paikkakunnilla, joissa niitä muutoin ei ole. Todellisuudessa tivolin toiminta ja tivolityö ovat kuitenkin jotakin paljon enemmän - tavoitteena on tarjota asiakkaille elämyksiä ja muistoja. 2000-luvulla Tivoli Sariola on vakiinnuttanut asemansa huvialan yhtenä tunnetuimpana brändinä.

Perheyrityksen johtaminen on sisäisesti sukupolvelta toiselle periytyvää ja parhaillaan Tivoli Sariolassa on jo viides sukupolvi johdossa, kun Ville Sariola aloitti yrityksen toimitusjohtajana vuoden 2017 alussa. Perheyrityksen toiminnassa näkyy kaikin puolin vahvasti yhteisöllisyys ja perhekeskeisyys. Sen lisäksi, että Sariolan suvun jäseniä työskentelee Tivoli Sariolassa jo useassa polvessa, myös muun henkilökunnan joukossa on jo toisen polven tivolityöntekijöitä. Tämä vahva jatkuvuus on mahdollistanut sen, että tivoliyhteisössä on laajasti vaalittavaa ja tuleville sukupolville siirrettävää tietoa ja taitoa. Tivolityö onkin kokonaisvaltaisuudessaan ennen kaikkea elämäntapa, ei vain työ.

« Takaisin