Jari Keskinen luottaa kotimaisten Kalevala Korujen suosioon myös jatkossa.

Jari Keskinen luottaa kotimaisten Kalevala Korujen suosioon myös jatkossa.

Korut ja kello täydentävät syksyn pukeutumisen

23.9.2015

Korut ja kello täydentävät

syksyn pukeutumisen

Jari Keskinen luottaa kotimaisten Kalevala Korujen suosioon myös jatkossa.

Taisto Järvinen

Syksyn tullen ja viimeistään pikkujoulukauden kynnyksellä ihmisten mielenkiinto kohdistuu juhlavamman pukeutumisen myötä koruihin ja kelloihin. Vankka tosiasia nimittäin on, että korut ja kello täydentävät pukeutumisen.

Siihen, mitä korujen ja kellojen alalle kuuluu, mitä uutuuksia on tarjolla ja mitkä ovat ratkaisuja koru- ja kellovalintoihin, saa tietoa Keskisen Kello Oy:stä Tuurista. Niinpä kävimme kyselemässä alan uutuuksista ja liikkeen valikoimista.

Yrittäjä Jari Keskinen sanoo uutuusmalleja tulevan syksyisin kaikilta brändeiltä. Yksi merkittävimmistä uutuuksista on Kalevala Korun uusi Evolution Series -korumallisto, joka on suunniteltu yhdessä Nightwish -yhtyeen kanssa.

  • Uusi Nightwish Evolution Series -korusarja julkistettiin muutamia viikkoja sitten, ja korujen toimitukset jälleenmyyjille alkavat tällä viikolla. Korusarjaan kuuluu kaula- ja rannekoru sekä nahkanauhaan pujotettava hela. Sarjaan kuuluu myös kultainen riipus, jota valmistetaan vain rajoitettu määrä.
  • Kalevala Korun ja Duutsoneiden huippusuosittu yhteistyökorusarja Elämän Roihu täydentyy neljällä uudella korulla. Merkittävimpänä näistä mainittakoon 14 karaatin kultaa oleva kaulariipus, joita valmistetaan vain rajoitettu erä. Koru on ennakkotilattavissa meiltä.
  • Kalevala Korun uutuuskorut on nyt saatavana liikkeestämme ja verkkokaupastamme. Ne ovat erinomaisia ratkaisuja vaikkapa lahjapulmiin.

Kalevala Korun syksyn uutuuksiin kuuluu lisäksi viisi muuta korusarjaa. Kalevala Korun yksi vahvuus on myös sata prosenttinen kotimaisuusaste suunnittelusta lähtien.

Muita varsinkin nuorison keskuudessa suosittuja korubrändejä liikkeessä ovat mm. Tommy Hilfiger ja Michael Kors.

Kello on muutakin

kuin ajannäyttäjä

Muotikellojen kysyntä kasvaa Keskisen Kellon liikkeessä todella nopeasti. Suosituimpia muotikellomerkkejä ovat mm. Tommy Hilfiger, Michael Kors ja Daniel Wellington -kellot. Nykyään yksi kello ei riitä muotia seuraavalle kuluttajalle, vaan kelloja on oltava useampia.

Suosituin väri kelloissa, kuten myös koruissa on teräs. Keltakulta on edelleen suosittua, ja viime aikoina eniten suosiotaan on kasvattanut punakulta, Jari Keskinen sanoo.

Keskisen Kellon verkkokaupassa on Suomen suurin kellojen outlet. Liikkeessä on yli 500 muoti- ja käyttökelloa vähintään 30 % alennuksella.

Syksyn uutuuskellojen erikoisuuksiin kuuluu Seiko Marinemaster SBEX001G. Se on Seikon sukelluskellojen 50-vuotisjuhlamalli, joita on valmistettu 700 kappaletta. Kyseisiä superharvinaisuuksia on Suomeen saatu vain yksi, ja se on saatavilla Keskisen Kellosta. Hintaa sukelluskellojen erikoismallilla on 6790 euroa.

Kasvun aikaa

Keskisen Kellon kuluva vuosi on voimakkaan kasvun aikaa. Verkkokauppajärjestelmän ja valikoiman uudistusten myötä myynninkasvu on saanut merkittävän lisäruiskeen. Verkkokaupan puolelle on palkattu kuluvan tilikauden aikana kaksi henkilöä lisää. Yrityksen henkilökunnan määrä on nyt 11.

  • Asiakaspalvelu on meille tärkeää ja panostamme siihen, että asiakkaamme saavat hyvää ja nopeaa palvelua niin verkossa kuin myymälässä. Olemme esimerkiksi lisänneet verkkokauppaamme chat-asiakaspalvelun, jonka avulla asiakkaamme saavat vastauksia kysymyksiinsä reaaliajassa.
  • Tavoitteena on Ruotsin verkkokaupan avaaminen vielä kuluvan vuoden aikana. Sen jälkeen olisi tarkoitus avata englanninkielinen kansainvälinen verkkokauppa, pohtii Jari Keskinen.

Suuria muutoksia on tulossa myös Keskisen Kellon kivijalkakauppaan, kun liikkeen myymälätilojen on tarkoitus kasvaa nykyisestä 180 neliömetristä noin 300 neliöön kesään 2017 mennessä.

Yhteystiedot:

Keskisen Kello Oy

Onnentie, 63610 Tuuri

044 7550 444

www.keskisenkello.fi

(Sähköpostiosoitteet vaativat JavaScript-tuen)

« Takaisin